Candidatul ideal
- gandire pozitiva
- orientare catre rezultate
- abilitati de analiza si sinteza;
- responsabilitate, implicare si seriozitate
- spirit de echipa si adaptabilitate
- abilitati de comunicare, atitudine proactiva
- persoana organizata
- cunostinte avansate de Microsoft WORD, EXCEL,OFFICE;
- cunostintele de limba engleza
- experienta in vanzari constituie un avantaj
- abilitati de comunicare, relationare, in scris si verbal;
- atentie la detalii si abilitati organizatorice;
Descrierea jobului
-indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
- preluarea apelurilor telefonice;
- asigurarea transmiterii/receptionarii documentelor prin curier/posta, email;
- asigurarea legăturii dintre persoanele cu funcţie de conducere şi persoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia ;
- elaborarea si redactarea documentelor si situaţiilor solicitate de management;
- coordonarea relaţiei cu furnizorii de consumabile, birotică, servicii, întreţinere, curăţenie, curierat;
- coordonarea activităţilor de protocol (primirea şi îndrumarea vizitatorilor).
- asigura suport administrativ colegilor si mentine relatia cu clientii firmei;
- bursa de transport
- elaboreaza, redacteaza si indosariaza documentele si situatiile cerute de manager;
- colaboreaza cu dep. contabilitate si poate tine contabilitatea primara a firmei, emite si inregistreaza facturi.
- respecta si intelege standardele companiei
Beneficii:
- posibilitate de formare si dezvoltare profesionala
- pachet salarial motivant ,
- mediu placut de lucru intr-o echipa tanara si dinamica
PUNCT DE LUCRU: MOGOSOAIA
Pentru mai multe detalii va rog sa sunati la nr de telefon 0730.023.999 sau la sediul nostru din Sos. Bucuresti- Targoviste, nr 201, Mogosoaia, Ilfov